Etichete

14 iulie 2012

Fructe bune anul are



Anul acesta a fost unul bun, spre foarte bun, în ceea ce priveşte pomicultura. Aceasta spre deliciul copiilor. Sara e terminată după caise





Sara consumă zilnic caise (de pe jos, evident) după care seara cade lată :))



Scoruşul negru este o minune. Conţine în cantităţi foarte mari coloranţi naturali, antioxidanţi, vitamine: C, P, A, B2, acid folic precum şi multe substanţe sănătoase ca: fier şi iod.




Perii puşi anul trecut şi-au făcut şi ei datoria; câteva pere, e adevărat, dar foarte dulci.




O altă minune a curţii o reprezintă mărul columnar (am doi, dar numai unul a rodit anul acesta – abundant; celălalt a făcut doar trei mere… La toamnă, cu sigurantă mai imi cumpăr doi, trei):




Aşa că mă gândesc  la o posibilă….:))


11 comentarii:

  1. minunate fructele si papusica ce le consuma!
    caut si eu de mult un scorus dar nu-mi reuseste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Al meu a inceput sa faca nitcaiva drajoni..., daca te intereseaza si esti pe-aproape... La toamnaa scot unu-doi.
    Mersi pt aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Drajoneaza?
    Nu stiam, sunt din Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, drajoneaza.
    Pai eu stau in Ilfov, asa ca la toamna, daca nu uit - deci mai bate-ma la cap - iti promit un pui-doi de scorus.

    RăspundețiȘtergere
  5. ok, vorbim (daca pot sa ma revansez cu ceva te rog sa-mi comunici)!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa fain arata, parca le simt si aroma...Sa fie mereu cu fructe bune si sanatoase!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru instalatia din poza ar fi buni si niste pruni. Cei mai buni! Iar "broscuta" din imagini s-ar putea sa aprecieze si aceste fructe.

    RăspundețiȘtergere
  8. La noi in Alexandria ,cand erau in floare caisii,a dat un frig si asa ca recolta ioc,pomul meu a avut o caisa mare ,
    http://rami86.sunphoto.ro/Gradina_2012/77266582
    Grozav ca fetelor le plac caisele ,sa le spargi samburii ,6-10 samburi pe zi te fereste de multe necazuri,vezi pe net.
    Vad ca ai Aronia melanoncarpa nero/Scorusul,fructele ca atare sunt prea astringente ,dar congelate intai isi mai pierd din astringenta.
    Vad ca ai cazan de tuica,noi am facut din boasca rezultata de la aronia facuta suc,in combinatie cu struguri,un vin o grozavie,iar din prastina a iesit o tuica ,alta grozavie,gust si culoare.
    Am inceput sa plantam aronia ,la camp,prin vie .
    Sa ne arati produsul facut de cazan .
    Succes in tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, spre toamna o sa ma etalez cu licorile...
      Mersi pentru sfaturi.

      Ștergere
  9. Eu, unul, as fi interesat de ceva detalii despre cazan in sine, facem tuica in fiecare an, ar fi chiar util in gospodarie. E ceva creatie proprie, sau e facut de vreun mestesugar?

    In afara subiectului: superbe gradina, curtea! Se vede ca esti priceput in ale gradinaritului. Te invidiez si pentru solar. Felicitari si spor la munca, uite-acu vine primavara :)

    RăspundețiȘtergere